Opis stanowiska:
- analiza techniczna projektów, weryfikacja dokumentacji przetargowych, projektowych i wykonawczych
- weryfikacja specyfikacji technicznych oraz kosztorysów i przedmiarów robót
- współpraca z innymi działami
- pozyskanie ofert na materiały, analiza oraz przygotowywanie i złożenie wniosków o ich zatwierdzenie
- udział w procesie poszukiwania Podwykonawców, przygotowanie i rozesłanie zapytań ofertowych
- pozyskanie i porównanie ofert Podwykonawców wraz z analizą i wnioskami
- współudział w wyborze Podwykonawców
- aktualizacja bazy danych (Podwykonawców, dokumentów jakościowych)
- przygotowywanie w uzgodnieniu z Działem Realizacji dokumentacji powykonawczej, dokumentacji UDT, wydruki wielkoformatowe
- wsparcie techniczne zespołów realizacyjnych
Wymagania:
- wykształcenie kierunkowe techniczne: Inżynieria środowiska lub pokrewne
- min.2 lata doświadczenia zawodowego w firmie wykonawczej o takim samym lub zbliżonym profilu działalności
- znajomość rozwiązań technicznych branży sanitarnej, wiedza techniczna z zakresu projektowania i wykonawstwa instalacji sanitarnych
- biegła znajomość pakietu MS office, programu AutoCad, Google
- umiejętność pracy w zespole, samodzielność, komunikatywność, solidność i zaangażowanie w pracy
- praca na budowie, znajomość języków obcych oraz prawo jazdy kat. B będą dodatkowym atutem
Oferujemy:
- pracę w stabilnej i rozwijającej się Firmie
- umowę o pracę
- pakiet Benefit
- prywatną opiekę medyczną
- niezbędne narzędzia pracy
- możliwość rozwoju zawodowego, system szkoleń
- udział w ciekawych projektach
- przyjazną atmosferę