Opis stanowiska:
- weryfikacja dokumentacji projektowych, specyfikacji technicznych, kosztorysów oraz przedmiarów robót
- planowanie prac i optymalne wykorzystanie sprzętu oraz zaplecza budowy
- wysyłanie zapytań ofertowych, weryfikacja ofert podwykonawców
- koordynacja prac oraz bieżąca kontrola terminowości i jakości robót związanych z instalacjami elektrycznymi, teletechnicznymi oraz automatyki
- nadzór nad podwykonawcami
- przygotowywanie niezbędnych raportów
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne
- doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku
- znajomość pakietu programów MS OFFICE, Autocad
- prawo jazdy kategorii B
- gotowość do wyjazdów służbowych
- umiejętność kierowania i nadzorowania zespołu pracowników
- zdolność do kreatywnego rozwiązywania problemów
- solidność i zaangażowanie w pracy
- znajomość języka angielskiego w zakresie czytania dokumentacji technicznych
- mile widziana znajomość programów typu CAD dla instalacji elektrycznych np. Eplan,
- mile widziana znajomość systemów automatyki HVAC
- mile widziana znajomość systemów automatyki budynkowej i BMS
- mile widziane uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Oferujemy:
- zatrudnienie w formie umowy o pracę
- udział w ciekawych projektach
- pakiety świadczeń socjalnych
- przyjazną atmosferę pracy