Opis stanowiska:
- kontrola jakości, bezpieczeństwa i zaawansowania robót instalacji elektrycznych, teletechnicznych i automatyki
- nadzór nad podwykonawcami,
- planowanie prac i optymalne wykorzystanie sprzętu oraz zaplecza budowy
- przygotowywanie niezbędnych raportów,
- weryfikacja dokumentacji projektowych, specyfikacji technicznych dotyczących wykonania i odbioru robót oraz kosztorysów i przedmiarów robót,
- kontrola terminowości wykonania prac
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne w zakresie instalacji elektrycznych, automatyki,
- doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku,
- prawo jazdy kategorii B,
- uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
- gotowość do wyjazdów służbowych,
- umiejętność pracy w zespole,
- zdolność do kreatywnego rozwiązywania problemów,
- bardzo dobra znajomość pakietu programów MS OFFICE, Autocad,
- solidność i zaangażowanie w pracy,
- umiejętność kierowania i nadzorowania zespołu pracowników.
- mile widziana znajomość programów Eplan, WSCAD,
- mile widziane uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- mile widziana znajomość systemów automatyki HVAC
Oferujemy:
- zatrudnienie w formie umowy o pracę
- udział w ciekawych projektach
- pakiety świadczeń socjalnych
- przyjazną atmosferę pracy